تشک یک نفره بونل 2 طبی فنر متصل سایز 200*100 برند رویا

ویژگی‌های عمومی

  • نام مدل : بونل 2
  • نوع فنر : فنر متصل
  • ابعاد : 200*90
  • رنگ اصلی : سفید
  • گارانتی : 60 ماه
  • قابلیت شستشو : دارد (دستی)

تشک یک نفره بونل 2 طبی فنر متصل سایز 200*100 برند رویا

لینک کوتاه این محصول لینک کوتاه محصول

ویژگی‌های عمومی

  • نام مدل : بونل 2
  • نوع فنر : فنر متصل
  • ابعاد : 200*90
  • رنگ اصلی : سفید
  • گارانتی : 60 ماه
  • قابلیت شستشو : دارد (دستی)

لینک کوتاه این محصول لینک کوتاه محصول

ویژگی‌های تخصصی

فنر پاکتی :

ظرفیت :

جنس پارچه :

ارتفاع محصول :

حداکثر تحمل وزن :

4,650,000 تومان

موجودی : 20 موجود در انبار

نماد اسلیپ ایران

محصولات پیشنهادی ما

این محصولات را نیز مشاهده کنید

معرفی مختصر

نقد و بررسی

دیگران چی گفتن

سوالات متداول

تشک یک نفره بونل 2 (Bonnell 2) سایز 200*100 از برند رویا یکی از مدل های فنرهای متصل این شرکت است که با استحکام بالا، فنرهای قطر 2.4 ، اسفنج 30 کیلویی با کیفیت، پارچه گردباف سه لایه و لایه های داخلی باکیفیت به همراه 60 ماه ضمانت کتبی معتبر، خواب راحتی برای شما به ارمغان می آورد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های فنی این تشک می توانید بخش نقد و بررسی را مطالعه نمایید.

نام مدل: بونل 2
نوع تشک: طبی فنر متصل
نوع فنر: فنر متصل
فنر پاکتی: خیر
مموری فوم: ندارد
ظرفیت: یک نفره
ابعاد: 200*90
جنس پارچه: گردباف
رنگ اصلی: سفید
ارتفاع محصول: 26 cm
گارانتی: 60 ماه
حداکثر تحمل وزن: 80 kg
طبی بودن: بله
تشک دوطرفه: بله
طرحدار: بله
قابلیت شستشو: دارد (دستی)
نوع بسته بندی: نایلون وکیوم
امکان تولید سفارشی: بله
کشور تولید کننده: ایران

تشک یک نفره بونل 2 طبی فنر متصل سایز 200*100 برند رویا

تشک یک نفره طبی فنری مدل بونل 2 سایز 200*100 از سری تشک های فنر متصل یا بونل شرکت رویا (Roya) می‌باشد که از لحاظ فنی در دسته تشک های طبی فنر متصل و از لحاظ قیمت در دسته تشک های قیمت مناسب قرار می گیرد. برای آشنایی دقیق با ویژگی های فنی این تشک در ادامه با ما همراه باشید.

1- ساختار تشک بونل 2 رویا 

تشک های فنر متصل در واقع همان تشک هایی هستند که در بین مردم به عنوان طبی فنری معروف بوده و اولین نوع تشک های فنردار محسوب می شوند. سیستم فنربندی در این نوع تشک ها به شکل فنرهای به هم پیوسته و یکپارچه است که با لایه های مانند اسفنج، ترموباند و نمد احاطه شده اند. فنر های متصل به واسطه این ساختار مشکلاتی نظیر لرزش و صدا را با خود دارند که شدت آن در بین مدل های مختلف متفاوت است. تشک بونل 2 یکی از اعضای خانواده تشک های بونل برند رویا می باشد که از نوع طبی فنر متصل هستند. این تشک نیز مانند سایر تشک های فنر متصل به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول همواره جزو گزینه های اول خانواده های ایرانی به شمار می رود.

قطر فنر در تشک مدل بونل 2 نیز مانند بونل 2.4 میلی متر است که نسبت به سایر مدل های بونل، 0.2 میلی متر بیشتر بوده و نشان دهنده استحکام و قدرت بیشتر فنرها و همچنین بازی کمتر فنر نسبت به سایر مدلهاست.

2- سایز تشک

سایز تشک یک نفره بونل 2 طبی فنری سایز 200*100 برند رویا یک سایز متوسط در بین تشک های یک نفره محسوب می شود چرا که نسبت به 90 فضای خواب بیشتری داشته و نسبت به 120 نیز حجم کمتری را اشغال می کند. البته مدل بونل 2 در سایزهای مختلف یک نفره و دو نفره تولید می شود که در اسلیپیران می توانید تمام آن ها را مشاهده کرده و سفارش دهید.

معمولا ملحفه روتختی های یک نفره در سایزهای 90 و 120 طراحی و تولید می شوند. بنابراین برای پیدا کردن روتختی با ملحفه سایز 100 برای این تشک، نیاز به زمان بیشتری خواهید داشت. هرچند تمام تلاش ما در فروشگاه اسلیپیران (Sleepiran) این است که حتی در صورت عدم موجودی یک سایز خاص، سفارش تولید اختصاصی آن را برای شما انجام دهیم.

3- میزان نرمی تشک

همانطور که گفته شد تشک بونل 2 از فنرهای متصل تشکیل شده است، در نتیجه حالت نرمی و فرورفتگی بالایی دارد که برای بعضی از افراد خوشایند است و از این لحاظ در دسته تشک های با انعطاف متوسط قرار می گیرد. یکی از دلایل انعطاف و نرمی کنترل شده در این مدل، نوع اسفنج و تراکم بالای آن است که به طور محسوسی تحمل وزن و کنترل فشار را کاهش داده است.

به کارگیری اسفنج 30 کیلویی با قطر 3 سانتی متر در این مدل را می توان یک مزیت قابل قبول دانست چراکه بازی فنر را تا حدی کاهش داده و نرمی کنترل شده تری به تشک می دهد اما نسبت به مدل بونل 1 که اسفنج 40 کیلویی دارد در رده پایین تری قرار می گیرد.

4- استحکام و دوام تشک

استفاده از اسفنج باکیفیت و نمد سفت ترموفلت در این تشک تا حد زیادی عمر مفید آن را بالا برده و موجب راحتی بیشتر و همچنین تقسیم یکسان وزن در تشک شده است. از دیگر مزایای تشک بونل 2 میتوان به دیواره تشک اشاره کرد که با فریم فولادی دور تا دور تشک تقویت شده و کمک می کند در استفاده طولانی مدت، حالت اولیه دیواره ها تغییر چندانی پیدا نکند.

خوشبختانه فنر های تقویت شده M شکل در تمام مدلهای سری بونل شرکت رویا وجود دارد که نقش آن در استحکام بیشتر تشک و به طور ویژه دیواره های آن کاملا محسوس است.

به طور کلی احساس کمی لرزش و صدا در تشک های فنر متصل طبیعی است و دلیل آن متصل بودن و یکپارچه بودن ساختار فنربندی آنهاست اگر با این موضوع راحت نیستید، بهتر است یکی از مدل های فنر منفصل (پاکتی) را انتخاب کنید که البته قیمت بالاتری هم دارند.

5- قیمت تشک رویا مدل بونل 2 سایز 200*100

یکی از مهمترین ویژگی های این تشک را می توان قیمت متوسط نسبت به کیفیت دانست که با 60 ماه گارانتی معتبر ارائه می شود. مدل های بونل 3 و بالاتر با قیمت کمتر می توانند گزینه های اقتصادی تر شما برای یک تشک فنر متصل باشند اما از طرف دیگر مدل بونل 1 با ویژگی هایی نظیر اسفنج 40 کیلویی و گارانتی 72 ماهه می تواند گزینه مطمئن تری باشد.

 قیمت های موجود در اسلیپیران کاملا رسمی و مصوب شرکت های تولیدکننده بوده و با خیال راحت می توانید خرید خود را انجام دهید.

6- استایل و ظاهر تشک

پارچه رویی تشک بونل 2 از نوع گردباف سه لایه است که علاوه بر آنتی باکتریال بودن، پارچه لطیف و خنکی به شمار می رود که از لحاظ گردش هوا و جلوگیری از عدم احساس گرما و تعریق در طول خواب، در رده بهترین پارچه های تشک قرار دارد. ارتفاع تشک نیز حدود 26 سانتیمتر است که از این لحاظ می توان آن را در رده متوسط رو به بالا در نظر گرفت.

مهم: در تشک های فنر متصل شرکت رویا (سری بونل)، ضخامت فنرها، تراکم اسفنج و تعداد لایه های تشک ، از جمله عوامل موثر بر میزان تحمل وزن تشک، دوام و قیمت تشک هستند. بنابراین قبل از هنگام خرید حتما مطمئن شوید که مناسب ترین گزینه را از اسلیپیران تهیه نمایید.

باکیفیت، بخوابید 🙂

نظرات خود را میتوانید با دیگران به اشتراک بگذارید

امتیاز :
0
امتیاز :
0

شماره موبایل :

هنوز نظری ثبت نشده است.

سوالاتی که زیاد پرسیده شده

  • سفارش چگونه به دست من می رسد؟

    تشک ها به دلیل ابعاد بزرگ از طریق باربری و سایر محصولات از طریق پست یا تیپاکس برای شما ارسال می شوند.

  • چگونه بدانم مناسب ترین تشک، روتختی و بالش با شرایط من کدام است؟

    اسلیپیران از سه روش جداگانه به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. توضیحات جامع در صفحه هر محصول، مقاله راهنمای خرید تخصصی و جامع قبل از خرید تشک، بالش، روتختی و حوله به صورت جداگانه و دریافت مشاوره تلفنی از کارشناسان فنی باتجربه و حرفه ای اسلیپیران که بر اساس سن، شرایط جسمانی و بودجه خرید شما، حداقل سه گزینه عالی را به شما پیشنهاد می کنند. به این ترتیب ریسک شما در خرید نزدیک به صفر خواهد بود.

  • آیا امکان بازگشت یا تعویض کالا پس از خرید وجود دارد؟

    دو حالت داریم. در صورت معیوب بودن کالا، به هزینه اسلیپیران آن را عودت داده و کالای جدید را دریافت خواهید کرد. اگر هم موضوع تغییر مدل، رنگ، سایز و سایر موارد باشد، باز هم اسلیپیران امکان تعویض کالا را بدون درگیر کردن شما با شرکت تولیدکننده فراهم کرده است اما در این حالت تمام هزینه های ارسال و دریافت بر عهده مشتری محترم می باشد.

  • منظور از خرید بدون ریسک در اسلیپیران چیست؟

    ارائه جامع ترین اطلاعات فنی هر محصول در بین فروشگاه های کشور، تدوین راهنمای تخصصی قبل از خرید برای هر محصول، ارائه خدمات پس از فروش مستقیم بدون درگیر کردن مشتریان با شرکت ها تا لحظه تامین منافع مشتری و همچنین امکان برگشت و تعویض کالا در صورت وجود مشکل، در مجموع خرید از اسلیپیران را بدون ریسک کرده است.

  • هزینه ارسال چقدر است؟

    هزینه ارسال بسته به نوع محصول و مسافت تا انبارهای اسلیپیران متفاوت است اما خبر خوب این است که به مناسبت افتتاحیه وب سایت اسلیپیران، به مدت محدود ارسال تمام سفارشات به سراسر ایران عزیز کاملا رایگان خواهد بود.

  • آیا در اسلیپیران امکان سفارش یک محصول با مشخصات دلخواه وجود دارد؟

    بله ممکن است. کافی است محصول و مشخصات موردنظر خود را به کارشناسان اسلیپیران اطلاع دهید تا شرایط تولید محصول دلخواه شما به صورت اختصاصی را اعلام کنند.

  • آیا محصولات موجود در اسلیپیران اصل هستند؟

    تمام برندهای اسلیپیران از شرکت های باسابقه و نوآور هستند که مدت همراهی ما گاهی به دو دهه هم می رسد. قبل از عقد قرارداد تامین کالا، شرکت های تولید کننده از لحاظ حسن سابقه، اعتبار، کیفیت محصولات، پتانسیل رشد در آینده و همچنین خدمات پس از فروش توسط کارشناسان اسلیپیران ارزیابی شده و تنها در صورت احراز تمام شرایط، محصولات آنها در اسلیپیران عرضه می شود چراکه حفظ منافع مشتریان بالاترین اولویت است.

  • چرا اسلیپیران بهترین گزینه برای خرید کالای خواب است؟

    بهره مندی از تجربه و تخصص کافی مدیران یک کسب و کار و همچنین ارائه خدمات و خلق ارزش های جدید نسبت به سایرین، از الزامات موفقیت یک برند است. شما می توانید با انجام یک مقایسه کوتاه با سایر فروشگاه ها از لحاظ نوع و کیفیت محتوا، حجم و شفافیت توضیحات محصول، راهنمای خرید، تجربه کاربری وب سایت و از همه مهمتر ارائه خدمات پس از روش به صورت مستقل از شرکت های تولیدکننده، صحت این ادعا را تایید کنید.

  • چرا خرید از اسلیپیران موفق تر از فروشگاه های حضوری خواهد بود؟

    با وجود اینکه مجموعه اسلیپیران دو شعبه حضوری با مجموع 400 متر زیربنا دارد اما برای مشتری کالای بسیار حساسی مانند کالای خواب که تاثیر مستقیمی روی کیفیت زندگی انسان دارد، پیمایش انواع محصولات، مطالعه تمام جزئیات با حوصله و زمان کافی، دریافت مشاوره تلفنی در زمان مناسب و انجام مقایسه دقیق بین صدها محصول ظرف چند دقیقه، موضوعی است که در فروشگاه های حضوری امکان پذیر نیست. از طرف دیگر بعضی از فروشنده ها بعد از خرید معمولا مشتری را با شرکت تولیدکننده تنها خواهند گذاشت اما اسلیپیران تا تامین کامل منافع قانونی خواهد بود وکیل و همراه شما خواهد بود.